„Szwedzka teoria miłości” w Akademii Dokumentalnej

DKF Ósemka i Fundacja ANWIL dla Włocławka zapraszają na seans filmowy inaugurujący II Edycję Akademii Dokumentalnej we Włocławku. W programie Akademii pokażemy najlepsze dokumenty współczesnej kinematografii. Dzięki Fundacji ANWIL dla Włocławka na wszystkie seanse wstęp jest bezpłatny.

Oscarowy „Moonlight” w DKF „Ósemka”

DKF Ósemka zaprasza do obejrzenia filmu, który recenzenci nazwali największą sensacją kina amerykańskiego ostatnich lat. „Moonlight” w reżyserii Barry’ego Jenkinsa jest zdobywcą tegorocznej nagrody Oscara dla Najlepszego Filmu. Film ma na swym koncie ponad 100 nagród, w tym nagrodę Złotych Globów 2017 dla najlepszego filmu dramatycznego.

Trzy zwycięstwa w Bydgoszczy

W sobotę, 11 marca 2017 r. z udziałem wszystkich klubów naszego województwa, odbyły się Mistrzostwa Miasta Bydgoszczy na ergometrze wioślarskim. Są to tradycyjnie ostatnie zawody kończące okres zimowy i jednocześnie sprawdzające poziom przygotowania zawodników do nadchodzącego sezonu.

„To tylko koniec świata” w DKF „Ósemka”

W nadchodzący czwartek, DKF Ósemka zaprasza na kolejny filmowy seans. Tym razem pokażemy najnowszy film jednego z najciekawszych kanadyjskich reżyserów, Xaviera Dolana, wielokrotnie nagradzanego twórcy takich filmów, jak „Zabiłem moją matkę” i „Wyśnione miłości”, „Mama”.

XXV Płockie Ergowiosła

W dniu 3 marca odbył się w Płoclu XXV Memoriał Kazimierza Młynarkiewicza. Jest to impreza promująca wioślarstwo halowe wśród dzieci, młodzieży i dorosłych. Zawodnicy rywalizują w  kategoriach szkół podstawowych, gimnazjalnych, ponadgimnazjalnych i wyższych, oraz grupy zawodowe takie jak służby mundurowe, nauczyciele czy dziennikarze, a także mastersi z Warszawy Olsztyna, Poznania, Płocka i Włocławka.

„Toni Erdmann” w „Ósemce”

DKF Ósemka zaprasza w czwartek, 2 marca na pełną humoru historię napiętych relacji między trzydziestoletnią śmiertelnie poważną menadżerką, a jej nieustannie wygłupiającym się ojcem. Film „Toni Erdmann” niemieckiej reżyserki Maren Ade, był wydarzeniem ubiegłorocznego festiwalu w Cannes. Nieczęsto bowiem się zdarza, by publiczność żywiołowo reagowała na to, co się dzieje na ekranie, śmiejąc się i klaszcząc spontanicznie. Nie jest jednak klasyczna komedia, a raczej intelektualna zabawa z gorzką nutą dramatu.

Dodatkowe informacje